Sajtóhírek

Újabb közönségdíjas Matáv reklám

Budapest, 2003. november 27.

Az idén harmadik alkalommal rendezték meg a Reklámzabálók Éjszakáját. A helyszíni SMS-szavazatok alapján az offline kategóriát a Matáv "Hogyan csökkentsük céges telefonköltségeinket verseny győztesei…" (Ritmus díjcsomag) reklámja nyerte, amely a CREA ügynökség munkája.

A Matáv immár másodszor nyerte el a Reklámzabálók Éjszakáján megnyerhető közönségdíjat. Tavaly a Tudakozó "Mi a manó?!" című filmjét, idén a Ritmus díjcsomag "A hogyan csökkentsük céges telefonköltségeinket verseny győztesei..." filmjét érte ez a megtiszteltetés.

A Reklámzabálók Éjszakáját először Franciaországban rendezték meg. 1984-ben közel hetvenezer ember volt kíváncsi a show-ra, és egyre több helyen szervezték meg szerte Európában is. 1993-ban 12.000 hűséges rajongó vett részt a kétéjszakás párizsi rendezvényen, ezt követte egy Lengyelországot, Görögországot, Kanadát és Ausztráliát érintő turné. Napjainkban öt kontinens közel száz városában kerül megrendezésre a reklámok ünnepe.