Sajtóhírek

Növelte hatékonyságát a T-Mobile

Budapest, 2004. augusztus 17.

Az első félévben minden területen a tervezettnél jobb eredményeket ért el a 2004. május 3-a óta T-Mobile márkenevet viselő piacvezető hazai mobilcég. Az előfizetők száma, az árbevétel és EBITDA terén egyaránt jól teljesítő vállalat tavaly év vége óta tovább növelte piaci részesedését.

A tarifák, készülékek terén mutatkozó erős verseny, valamint a végződtetési díjak csökkenése ellenére a vállalat első féléves árbevétele közel 5 százalékkal 126,9 milliárd forintra emelkedett, az EBITDA több mint 9 százalékkal 52,8 milliárd forintra nőtt. A gyors és sikeres márkaváltást lezáró T-Mobile Magyarország Rt. ügyfeleinek száma a januártól június végéig terjedő időszakban közel 150 ezerrel nőtt, piaci részesedése június végén elérte a 47,68 százalékot. A T-Mobile új ügyfeleinek közel fele az előfizetéses díjcsomagokat választja, az új értékesítésen belül a kártyás előfizetők korábbi közel 90 százalékos aránya jelentősen csökkent.