Sajtóhírek

Megújuló ügyfélszolgálat az Axelerónál

Budapest, 2004. július 15.

2004. július 1-től új online ügyfélszolgálatot indított az Axelero Internet, amelynek köszönhetően egyszerűbbé, gyorsabbá és kényelmesebbé válik az ügyintézés.

Az új online ügyfélszolgálaton az előfizetők képesek saját adataik, illetve meglévő szolgáltatásaik, előfizetéseik megtekintésére és módosítására, szolgáltatás váltására, valamint új (alap és kiegészítő) szolgáltatáscsomagok megrendelésére, továbbá számlaegyenlegük lekérdezésére és kiegyenlítésére. Az online ügyfélszolgálat használatát megújult egyéni ügyfél-azonosító rendszer segíti, amely az eddig is használt ügyfélszolgálati azonosítóból és az új személyes jelszóból áll. Változás történik a telefonos ügyfélszolgálat használatában is, mivel itt is az új ügyfél-azonosító rendszer segítségével lehet információhoz jutni. Az ügyintézőt nem igénylő információk azonban továbbra is azonosítás nélkül érhetők el.