Sajtóhírek

Fél év alatt teljes ismertségre tett szert a T-Mobile márka Magyarországon

Budapest, 2004. november 15.

A GFK Hungária felmerései alapján Magyarországon a T-Mobile márka támogatott ismertsége már augusztusra megközelítette, alig fél évvel a piacvezető magyar mobilcég névváltását követően, november elejére pedig elérte a 100 százalékot. A megkérdezettek körében a spontán említés szintén kiemelkedően magas, 85 százalékos és a "Jobb veled a világ" szlogent nagy számban és egyértelműen azonosítják a piacvezető T-Mobile-lal.

A világ egyik vezető mobilkommunikációs vállalatával kialakított szorosabb együttműködésben a mobilcég T-Mobile Magyarország Rt. néven május óta kínál még értékesebb szolgáltatásokat közel 4 millió előfizetője számára. A T-Mobile márka értékei, a hazai piacon bevezetett újdonságok fogadtatása egyértelműen kedvező, a Westel - T-Mobile márkaváltás nemzetközi összehasonlításban is kiemelkedően sikeres. A T-Mobile Napon bevezetett, minden időszakban egységes és kedvező belföldi percdíjakat kínáló Relax csomagjai pl. amellett, hogy a társaság ügyfeleinek körében kiugró sikert arattak, később az egész hazai mobilpiacra jelentős hatást gyakoroltak.
A legnagyobb hazai mobilszolgáltató 10 évvel piacra lépését követően, piacvezető szolgáltatóként csatlakozott a T-Mobile márkanéven jelenleg 2 kontinensen jelenlévő, a csoport érdekeltségein keresztül 103 millió előfizetővel rendelkező nemzetközi mobilszolgáltatóhoz.