Sajtóhírek

A Matáv 1. helyezést ért el az EFFIE-versenyen az XL kiegészítő díjcsomag kampányával

Budapest, 2004. október 18.

Az idén harmadszor megrendezésre került magyar EFFIE-versenyen a Telekommunikáció kategóriában a Matáv 1. helyezést ért el az XL kiegészítő díjcsomag kampányával.

A versenyen azok a kampányok vehettek részt, amelyek a 2003. január 1. és 2004. május 1. közötti időszakban magyarországi médiumokban bemutatásra kerültek. Az EFFIE célja az olyan, hatékony reklámkampányok elismerése, amelyek az adott piaci környezetben ténylegesen beváltották a hozzájuk fűzött reményeket. A pályázat legfontosabb eleme a hatékonysági esettanulmány, amelyben ismertetésre kerül a teljes piaci környezet, a kampány célkitűzései és az eredményességre vonatkozó bizonyítékok. Ez a tanulmány képezi a bírálatok alapját. Az elismert, vezető pozícióban lévő hazai reklám- és marketing szakemberekből, kutatókból és oktatókból álló zsűri az adott reklámkampány hatékonyságát bizonyító pályaműveket két fordulóban bírálta el. A Díjátadó Gálaestre 2004. október 15-én a Thália színházban került sor.

Az EFFIE megjelenése (1968) óta világszerte a hatékony reklámozás szinonimájává vált, az idén összesen 25 országban rendezik meg ezt a rangos versenyt.

Az XL kiegészítő díjcsomagot a Matáv 2003. december 3-án vezette be. A Bázis, Csevegő és Sokatmondó díjcsomagok mellé igénybe vehető XL kiegészítő díjcsomaggal a helyi és helyközi I.-es hívások munkanapokon 18 óra után és hétvégén egész nap, percdíj és kapcsolási díj nélkül bonyolíthatók a hívások 60. percéig. A 2004. szeptember 1-től bevezetésre került, a szintén Bázis, Csevegő és Sokatmondó díjcsomagok mellé igénybe vehető XXL kiegészítő díjcsomaggal a Matáv teljes szolgáltatási területén lévő helyi, helyközi I.-es, helyközi II.-es és belföldi távolsági számok percdíj és kapcsolási díj nélkül hívhatók munkanapokon 18 óra után és hétvégén egész nap. Az XL és az XXL kiegészítő díjcsomagok rendkívül sikeresek, 10 hónap alatt több mint 120 ezer ügyfél választotta magának.